Forum SameBaby.com Strona Glówna
RejestracjaSzukajFAQUzytkownicyGrupyZaloguj
Chcę się budować, szukam projektu
Idz do strony 1, 2, 3  Nastepna

Odpowiedz do tematu    Forum SameBaby.com Strona Glówna » Dom jest do mieszkania...!!! ;) Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastepny temat
Chcę się budować, szukam projektu
Autor Wiadomosc
kamosia
Poważnie uzależniona
Poważnie uzależniona

Dolaczyla: 12 Lis 2003
Skad: Środek Polski

Post Chcę się budować, szukam projektu Odpowiedz z cytatem
Chcemy zamieszkać z Rodzicami i Babcią oraz my i Ola (6 osób). Osobne kuchnie, poddasze użytkowe, starsi najchętniej na parterze. Prosty, tani, bez zadęcia, Mały domek. Co myślicie o tych projektach od strony praktycznej? Nie patrzcie na urodę, bo dla mnie to sprawa drugorzędna.
http://www.inwestprojekt.com.pl/projekty/proj_w-0816.html
http://www.sis-projekt.pl/murator4.html
Będę wdzięczna za wskazówki. Nie znam się na projektach, może któraś z Was zwróci mi uwagę na jakiś szczegół, brak lub wadę?

Wto Mar 20, 2007 21:32 Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Wyslij email Odwiedz strone autora Numer ICQ
nalle
Poważnie uzależniona
Poważnie uzależniona

Dolaczyla: 04 Lip 2003
Skad: znad głupiej baby

Post Odpowiedz z cytatem
pierwszy:
moim zdaniem za malo pomieszczen bo przyjelam, ze Wy z Ola na gorze a rodzice +babcia na dole
brakuje jeszcze jednej sypialni na dole

drugi:
pomieszczen wystarczajaco duzo, ale

po prawej czesci parteru wchodzi sie od razu do kuchni, ktora dodatkowo jest bardzo malutka, poza tym nie wiem czy wygodnie by Wam bylo miec cale "mieszkanie" na gorze a kuchnie na dole
moim zdaniem calkiem fajny projekt (akurat z zewnatrz tez mi sie podoba) gdyby dalo sie go przerobic tak, aby na gorze zamiast salonu-antresoli zrobic Wasza kuchnie a te mala kuchnie na dole "zlikwidowac" na poczet powiekszenia dolnej lazienki, tak zeby weszla wanna i garderoby dolnej