Forum SameBaby.com Strona Glówna
RejestracjaSzukajFAQUzytkownicyGrupyZaloguj
ekspres do kawy
Idz do strony 1, 2  Nastepna

Odpowiedz do tematu    Forum SameBaby.com Strona Glówna » Dom jest do mieszkania...!!! ;) Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastepny temat
ekspres do kawy
Autor Wiadomosc
kriw
Cichutka
Cichutka

Dolaczyla: 19 Mar 2008

Post ekspres do kawy Odpowiedz z cytatem
Bardzo proszę o polecenie mi pożadnego ekspresu do kawy, takiego do uzytku domowego. Nie znam się na tym kompletnie, ale kawe z ekspresu uwielbiam. Prosze podzielcie się swoimi doświadczeniami.

Z góry dziekuje za pomoc
Kriw
Pia Mar 21, 2008 10:56 Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc
Elizab
Rozkręca się
Rozkręca się

Dolaczyla: 08 Kwi 2006

Post Odpowiedz z cytatem
Ja mam ciśnieniowy DeLonghi i polecam.

Pia Mar 21, 2008 13:13 Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc
kriw
Cichutka
Cichutka

Dolaczyla: 19 Mar 2008

Post ekspres do kawy Odpowiedz z cytatem
A mozna w nim robic capucino?
Może ktos jeszcze podzieli sie swoim doswidczeniem zekpresem. Please, bardzo mi zalezy zeby kupic cos porzadnego. Rodzice maja SAECO i strasznie narzekaja, w przeciagu roku byl juz 3 razy w naprawie, a maja ten z wyzszej polki. Prosze odezwijcei sie jeszcze w tym temacie
Sob Mar 22, 2008 12:50 Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc
dymka
Poważnie uzależniona
Poważnie uzależniona

Dolaczyla: 29 Cze 2004
Skad: za lasem

Post Odpowiedz z cytatem
poczytaj tutaj http://www.caffeprego.pl/phpBB2/index.php

Sob Mar 22, 2008 20:38 Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Wyslij email
helenka28
Cichutka
Cichutka

Dolaczyla: 04 Mar 2008

Post Odpowiedz z cytatem
Ja miałam ekspres do kawy firmy Siemens i nie polecam. Pewnego dnia wybuchł mi przy robieniu kawy i wszystkie delikatniejsze elementy zamieniły się w drobne kawałki. Sad sad.gif Sad sad.gif

Nie Mar 23, 2008 19:58 Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc
lisiczka
Poważnie uzależniona
Poważnie uzależniona

Dolaczyla: 06 Sie 2006